Martoissa on arjen mahdollisuus. Tervetuloa mukaan marttailemaan!

Ajankohtaista

Syödään yhdessä Sovintolan sillalla ja puutarhassa. Juhlitaan 100-vuotiasta puutarhaa ja kuullaan puutarhan tarina. Tervetuloa nauttimaan!
Keski-Karjalan Luonto ry:n ja Luonnosta turvaa -hankkeen sieninäyttely Kauppakeskus Kupiaisen aulassa. Tule tutustumaan ruokasieniin, näköislajeihin ja vähän muihinkin ruokasieniin. Voi tuoda myös sieniä tunnistettavaksi.
Pohjois-Karjalassa on käynnistynyt Maistuvat kyläjuhlat-hanke, jota toteuttavat Pohjois-Karjalan Martat ry ja Maaseudun Sivistysliitto. Hankkeen tavoitteena on kutsua kyläläiset yhteen valmistamaan yhdessä Maistuvat kyläjuhlat. Haluamme jättää ruokamuistoja, jotka herättävät hymyn kyläläisten kasvoille ja kannustavat kyläläisiä uusien perinteiden luomiseen.
Yhdistyksemme sai uuden puheenjohtajan ja hallitukseen uusia jäseniä
LÄMPÖÄ IHMISTAIMILLE Tänä vuonna lahjoitamme lämpöä Uuteen Lastensairaalaan.
"Varaslähtö ystävänpäivään" kaikille martoille
Kiteeläisten vanhusten hyväksi su 29.1. klo 15.00 Kiteesalissa.
Martat neulovat Villasukat veteraaneille -tempauksen hengessä Kiteen S-marketissa pe 13.1. klo 14.00-18.00. Valmiita villasukkia voi tuoda tämän jälkeenkin maanantaisin klo 10-12 Marttalaan, josta ne toimitetaan eteenpäin.
Pohjois-Karjalan Martat ja Pohjois-Karjalan Osuuskauppa (PKO) haastavat Pohjois-Karjalan martat ja kaikki muutkin veteraanien auttamisesta kiinnostuneet neulontatalkoisiin. Lauantaina 19.11. klo 10-14 järjestettävässä tapahtumassa aloitetaan neulomaan villasukkia Villasukat veteraaneille, Suomi 100 vuotta – kampanjaa varten.
Kiteesalissa 9.11. klo 18.30
Piparitalotalkoot (19.10.2016)
la 12.11. klo 19.00 Kiteenhovi
la 3.12.2016 klo 14.00 Joensuu, Carelia-sali
Kiteen ev. kansanopistolla on syksylle monipuolisia tapahtumia. Lue lisää tästä!
30.7.2016, Utra Joensuu