Martoissa on arjen mahdollisuus. Tervetuloa mukaan marttailemaan!

Martat.fi (29.10.2018)
Kotisivumme tulevat siirtymään martat.fi -sivuston alle. Näitä sivuja päivitämme vielä tämän vuoden loppuun saakka.
Kiteellä sukkia kootaan Marttalaan (Pokentie 3), josta ensimmäinen erä lähtee Joensuuhun 7.12. Sukkia voi tuoda maanantaisin klo 10-12.
Marttaliiton jäsenillä on nyt mahdollisuus tilata ennakkoon juhlavuoden logolla olevia reilumman kokoisia T-paitoja 3/4 hihanpituudella.  Kiteen Marttayhdistys ry tekee yhteistilauksen.
Tänä aikana saat -20% alennuksen kaikista kankaista. Yli 50€:n ostoksista Marimekko logokassi kaupan päälle.
KE 17.10 klo 14-18 ja KE 21.11 klo 14-18
Ilmoittautuminen Martan kirkkopyhän kuljetukseen 9.6. mennessä!
Keskiviikkona 16.5. klo 10-15. Seurakunta kutsuu Kiteen seudun marttoja siivoustalkoisiin mukaan.
Jäsentiedote 2018 (14.4.2018)
Löytyy oheisesta tiedostosta
Tervetuloa yhdistysten puheenjohtajat ja toimintaryhmien vetäjät, tai muut edustajanne.
Ohjelmassa mm. Zinzino-tuotteiden esittely/Vuokko Varis
Maanantaisin klo 9.00-11.30 on MLL:n perhekerho Linkillä, jonne tarvitaan mukaan vapaaehtoisia marttoja.
HALUATKO TEHDÄ HYVÄÄ? ANTAA AIKAASI MUIDEN AUTTAMISEEN KERRAN-PARI KUUSSA?
Kiteenhovissa 20.9. klo 18.00
Pohjois-Karjalan Muistin Taiteesta tunteisiin -valmennus tiistaina 19.9. klo 13-15 Marttalassa
Torstai 14.9. klo 17-19, Kiteen opiston Aurinkosali, Opistontie 7, Kitee. Millaisen lajittelupisteen haluaisit kotiisi? Mihin eri lajiteltavat kerätään, mikä helpottaisi esikäsittelyä ja miten saisit vietyä roskat helposti keräyspisteisiin? Näihin ja muihin lajittelua koskeviin pulmiin ideoidaan ratkaisuja illan aikana.