Martoissa on arjen mahdollisuus!

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaamme. Voit liittyä yhdistyksemme (ja siten myös Martta-järjestön) jäseneksi tulemalla tutustumaan tapahtumiimme (ks. Toimintakalenteri) tai ottamalla yhteyttä yhdistykseemme tai toimintaryhmän yhteyshenkilöön tai täyttämällä jäsentietolomakkeen .

Vuoden 2018 jäsenmaksu on 40 euroa, se laskutetaan helmikuussa. Laskun mukana tulee jäsenkortti. Uusi jäsen saa tiedon jäseneksi rekisteröitymisestä tekstiviestillä. (Lokakuun jälkeen liittyneiltä ei veloiteta kuluvan vuoden jäsenmaksua)

Kiteen Marttayhdistykseen liittyessäsi sinulla on mahdollisuus liittyä joko yhdistyksen suorajäseneksi tai jonkin toimintaryhmän jäseneksi

Martoissa on mahdollisuus uuden oppimiseen, yhdessä tekemiseen, vaikuttamiseen ja elämyksiin. Osallistumalla tuet myös kotien ja perheiden hyvinvointia. Marttaile omalla tavallasi - ole juuri niin aktiivinen kuin haluat: tule mukaan tiiviiseen toimintaamme tai seuraa tapahtumia ja kursseja netissä. Molemmilla tavoilla pääset osaksi yhteisöä, saat avuksesi neuvot ja vinkit sekä tuet tärkeää toimintaamme suomalaisten kotien arjen parantamiseksi.