Suorajäsenyys

Suoraan yhdistykseen kuuluvat jäsenet maksavat jäsenmaksun normaaliin tapaan, saavat jäsenlehden ja muut jäsenedut sekä voivat osallistua kaikkiin yhdistyksen järjestämiin tapahtumiin. Erona toimintaryhmä-jäsenyyteen on se, että toimintaa on vähemmän, esim. toistaiseksi ei ole tulossa ruokakursseja suoraan yhdistykselle. Toimintaryhmät tosin järjestävät toisinaan kursseja, jotka ovat avoimia kaikille yhdistyksen jäsenille, myös suorajäsenille.

Suorajäsenyys sopii sellaiselle, joka ei halua tai ehdi osallistua paljon toimintaan, mutta haluaa kuitenkin kuulua marttoihin. Yhdistys järjestää Marttalassa muun toiminnan lisäksi noin neljä kertaa vuodessa jäseniltoja, jotka on tarkoitettu ensisijaisesti suorajäsenillemme, mutta kaikki toimintaryhmienkin jäsenet ovat tervetulleita verkostoitumaan ja tutustumaan.

Suorajäsenten olisi hyvä seurata yhdistyksen tiedotusta nettisivuiltamme ja hallita sähköpostin käyttö, koska ne tulevat olemaan pääasialliset yhteydenpitotavat suorajäsenille yhdistyksen asioista. Joistakin tilaisuuksista ilmoitetaan myös Koti-Karjalan Martta-palstalla.