Marttalan tilavuokraus

30.10.2023

Pokentie 3, 82500 Kitee (Kauppakeskus Kupiaisen kiinteistössä, sisäänkäynti Pokentien puolelta).

Marttalassa on pieni, mutta hyvin varusteltu keittiö astiastoineen, astianpesukone sekä wc-tilat.
Marttalaa on mahdollista vuokrata esimerkiksi kursseja tai kokouksia varten.

Vuokraus
Kiteen Marttayhdistyksen omilta toimintaryhmiltä (Kiteenlahden, Kiteenkylän ja Tasapään Martat) ei peritä vuokraa.

Muilta marttayhdistyksiltä vuokra on
– 20€/kerta, jos keittiötä ei käytetä ja
– 30€/kerta, jos keittiötä käytetään
– maksutonta seuraavin ehdoin: Tilaa käyttävästä ryhmästä/yhdistyksestä tulee vähintään yksi henkilö yhteisiin siivoustalkoisiin kevät- ja syyskaudella. Tilavarauksen yhteydessä on ilmoitettava ryhmän/yhdistyksen yhteyshenkilön tiedot.

Ulkopuolisilta yhdistyksiltä ja henkilöiltä vuokra on
– 30 €/kerta, jos keittiötä ei käytetä
– 50 €/kerta, jos keittiötä käytetään

Lisäksi käyttäjät siivoavat omat jälkensä ja vievät ainakin biojätteet pois. Vähäiset määrät kuivia roskia voi jättää. Jätesäiliöt löytyvät Kupiaisen takapihalta harmaan metallioven takaa. Jätteet on lajiteltava oikeisiin säiliöihin.

Vuokrauksen ja ovien avaamisen hoitaa Marttala-vastaava Arja Toropainen
arja.tor(AT)gmail.com /puh. 0400 904 092.
Ongelmatilanteissa, puutteissa tms. yhteys ensisijaisesti häneen.